Важливо й цікаво:

Американські фахівці спілкувалися з майбутніми журналістами, піарниками та рекламістами в УжНУ

Днями на відділення журналістики Ужгородського університету завітали гості з Америки – працівники друкованих та онлайнових видань зі штату Джорджія. Організувала зустріч координатор програми партнерства у галузі мас-медіа в Україні (UMPP) Світлана Жолобайло. Найперша мета – обмінятися фаховим, культурним досвідом, дізнатися про традиції зарубіжних спеціалістів з перших уст.

Американські журналісти в УжНУ

Спочатку пані Світлана розповіла про специфіку своєї роботи й докладніше про Ukraine Media Partnership Program, яка адмініструється американською неприбутковою організацією з офісами по всьому світу IREX (Рада міжнародних наукових досліджень та обмінів). Тепер UMPP співпрацює з регіональними друкованими та онлайновими виданнями, телеканалами, агентствами журналістських розслідувань. Так, інтернет-ресурс zaholovok.com.ua Ужгородського прес-клубу долучився до партнерства з газетами «Savannah Morning News» та «Bluffton Today». Також нашій молоді запропонували спробувати свої сили в програмі обміну Global UGRAD, що дає можливість безкоштовного навчання в Америці впродовж семестру.

Відтак студенти розпочали безпосереднє знайомитися з гостями, з-поміж яких – віце-президент бізнес-підрозділу «Savannah», медіакомпанії «Morris Publishing Group» Стів Єлвінгтон, заступник головного редактора та керівниця рекламного відділу газети «Bluffton Today» Діен Команекі й Кеті Гудман відповідно.

Американські медійники ділилися зі студентами складовими успішної кар’єри фахівців у сфері зв’язків із громадськістю, ішлося й про реалізацію мультимедійної реклами (вивчення ринку, пошук клієнтів і коштів на утримання видань).

Місіс Діен, котра розпочала журналістський шлях в літньому вже віці й не здобувала фахової освіти, наголосила: навчання в університеті – потрібне й корисне, проте практика відіграє не менш важливу роль.

Містер Стів, своєю чергою, закликав пам’ятати: інформація, опублікована в ЗМІ, має позитивний чи негативний вплив на життя людей, тому журналістам слід оприлюднювати лише правдиві відомості. Адже тепер соціальні мережі хоч і дуже швидко поширюють всіляку інформацію, проте вона часто неперевірена, не відповідає дійсності.

Гості також акцентували увагу на важливості матеріалів ЗМІ як частини історії, говорили про викликану часом потребу розвивати журналістами в собі універсальні якості, всебічно розвиватися.

Молоді сподобався захід, адже нагода познайомитися з американськими фахівцями й перейняти їхній досвід випадає не кожного дня. Нетерпляче чекаємо нових знайомств.

Ольга Брайлян
Медіацентр УжНУ,
фото Ангеліни Угрин

Прокоментувати!

Станьте першим!

Повідомляти про
avatar
wpDiscuz