Рейтинг публікації:
Голосів: 0

13 листопада на базі Ужгородської ЗОШ I-III ст. №15 відбулося засідання творчої групи педагогів-організаторів міських освітніх закладів на тему «Фінансова грамотність як запорука соціальної безпеки».

Саме цей напрямок у виховній роботі в цьому навчальному році є серед пріоритетних. Навчити дітей та дорослих фінансової грамотності тільки з використанням підручника досить складно. Тому, щоб все було доступно і зрозуміло, сертифікований тренер, керівник «Клубу фінансової грамотності» В.Дідичин для проведення тренінгу використав фінансову гру «Життєвий капітал», розроблену колективом українських авторів.

Фінансова грамотність для педагогів
Фінансова грамотність для педагогів

Учасники досить жваво, з інтересом шукали методи і можливості вирішення того чи іншого завдання, активно ставили тренеру запитання, цікавилися, як можна використати певний ресурс для досягнення необхідного результату. Отож гра ефективно виявила рівень фінансової грамотності учасника, ірраціональні, малоефективні, хаотичні моделі прийняття фінансових рішень у житті. «Життєвий капітал» — це один з тих інструментів, за допомогою якого можна і треба навчати дітей і дорослих фінансовій грамотності.

Під час проведення фінансової гри присутні ознайомилися з поняттями пасивний і активний дохід, партнерство у веденні бізнесу, навчилися, як правильно вкладати кошти, розумно використовувати свої фінансові можливості. Також дізналися, як ефективно використовувати різні життєві ресурси: час, досвід, знання, компетенцію, відносини, капітал та інші активи. Тренер ознайомив учасників з інструментами, які допомагають формувати власну фінансову незалежність, повідомили в управлінні освіти Ужгородської міської ради.

Гра "Життєвий капітал"
Гра “Життєвий капітал”

Прокоментувати!

avatar
  Subscribe  
Повідомляти про
Попередній На Закарпатті працюватиме Держслужба якості освіти
Наступний В Ужгороді працюють 2 цілодобові садочки