Гете-Інститут підтримує закарпатців на стажуваннях у Німеччині


Закарпатка на стажуванні у Німеччині

Як відомо, сьогодні Гете-Інститут є найбільшим у світі культурно-освітнім центром, який пропонує курси, методико-дидактичні семінари, тренінги з німецької мови, надає більш активним учителям (викладачам) стипендії для участі у семінарах як в Україні, так і за кордоном (у Німеччині).

Із 29 травня по 18 червня методист німецької мови ЗІППО І.О. Буксар, отримавши стипендію Гете-Інституту, взяла участь у роботі семінару в м. Геттінген (Німеччина), де зібралися вчителі (викладачі) німецької мови із 5 континентів (14 країн).

Під час семінару розглядались питання: планування уроку, країнознавство, музика, казки на уроках німецької мови, проектне навчання та навчання по „станціям”.

У ході семінару викладачі ознайомилися з найсучаснішими методиками викладання німецької мови, новими навчальними матеріалами, інтерактивними методами навчання, що, безумовно, мотивує до глибокого вивчення матеріалу.

Найголовніше завдання вчителя в будь-якій ситуації – створити в класі творчу атмосферу, більше того, педагог повинен розуміти психологічну сутність цього процесу. Це, насамперед, не насильне навчання, а заохочення до пізнання, повага інтелектуальної сили дитини.

Основне завдання педагога в навчанні німецької мови полягає в тому, щоб перенести акцент з усякого роду вправ на творчу розумову діяльність учнів, що вимагає володіння певними мовними засобами.

Інколи учні не здатні, оскільки не вміють, а не вміють тому, що їх не навчили співпрацювати. Якнайактивніше сприяють цьому інтерактивні (з німецької „взаємодіючий”) методи навчання, що активно розробляються останнім часом. Завдяки закладеним в їх суть самостійній діяльності та груповій взаємодії вони є корисними та перспективними для вчителя та для учнів.
Сутність інтерактивного навчання полягає в тому, що навчальний процес відбувається за умов постійної, активної взаємодії всіх учнів. Це співнавчання, взаємонавчання (колективне, групове навчання в співпраці)… Інтерактивне навчання не є зовсім новим, адже подібні підходи застосовувалися з давніх часів, а протягом короткого часу на початку радянської педагогіки були дуже поширеними в школі (лабораторне та бригадне навчання).

Під час інтерактивного навчання учень стає не об’єктом, а суб’єктом навчання, він відчуває себе активним учасником подій і власної освіти та розвитку. Це забезпечує внутрішню мотивацію навчання, що сприяє його ефективності. Зростає цікавість до процесу навчання.

У ході семінару висвітлювалися теоретична та практична сторони навчання, показано комунікативний підхід у вивченні мови.
Як слід організувати роботу на уроці німецької мови, щоб зробити заняття цікавим для всіх учнів, як працювати на заняттях з німецької мови з музикою та відеоматеріалами по-сучасному, з урахуванням певної цільової групи, як можна допомогти учням подолати труднощі… Ці та на інші питання розглянуто, обговорено та практично продемонстровано в ході роботи семінару.
Одним із аспектів семінару була сценічна робота з лексикою та використання казок з нескладними мовними елементами у викладанні німецької мови. Також звернено велику увагу на підвищення ефективності навчання учнів на уроках німецької мови через віршовано-пісенні матеріали. Учасники семінару виконували різноманітні вправи з текстами пісень.

Під час роботи семінару вчителі (викладачі) не тільки навчались, відвідували уроки у школах Геттінгена, але й мали можливість практично втілювати набуті знання виконуючи різні завдання, розробляли та презентували уроки та проекти.
Усі учасники отримали навчальні матеріали та сертифікати.

Subscribe
Повідомляти про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Попередній На Закарпатті реалізують українсько-словацький проект "Інноваційні методи в освіті"
Наступний Українські школярі перейдуть на 12-річну систему навчання з 2018 року