Гете-Інститут підтримує закарпатців на стажуваннях у Німеччині


Закарпатка на стажуванні у Німеччині
Рейтинг публікації:
Голосів: 1

Як відомо, сьогодні Гете-Інститут є найбільшим у світі культурно-освітнім центром, який пропонує курси, методико-дидактичні семінари, тренінги з німецької мови, надає більш активним учителям (викладачам) стипендії для участі у семінарах як в Україні, так і за кордоном (у Німеччині).

Із 29 травня по 18 червня методист німецької мови ЗІППО І.О. Буксар, отримавши стипендію Гете-Інституту, взяла участь у роботі семінару в м. Геттінген (Німеччина), де зібралися вчителі (викладачі) німецької мови із 5 континентів (14 країн).

Під час семінару розглядались питання: планування уроку, країнознавство, музика, казки на уроках німецької мови, проектне навчання та навчання по „станціям”.

У ході семінару викладачі ознайомилися з найсучаснішими методиками викладання німецької мови, новими навчальними матеріалами, інтерактивними методами навчання, що, безумовно, мотивує до глибокого вивчення матеріалу.

Найголовніше завдання вчителя в будь-якій ситуації – створити в класі творчу атмосферу, більше того, педагог повинен розуміти психологічну сутність цього процесу. Це, насамперед, не насильне навчання, а заохочення до пізнання, повага інтелектуальної сили дитини.

Основне завдання педагога в навчанні німецької мови полягає в тому, щоб перенести акцент з усякого роду вправ на творчу розумову діяльність учнів, що вимагає володіння певними мовними засобами.

Інколи учні не здатні, оскільки не вміють, а не вміють тому, що їх не навчили співпрацювати. Якнайактивніше сприяють цьому інтерактивні (з німецької „взаємодіючий”) методи навчання, що активно розробляються останнім часом. Завдяки закладеним в їх суть самостійній діяльності та груповій взаємодії вони є корисними та перспективними для вчителя та для учнів.
Сутність інтерактивного навчання полягає в тому, що навчальний процес відбувається за умов постійної, активної взаємодії всіх учнів. Це співнавчання, взаємонавчання (колективне, групове навчання в співпраці)… Інтерактивне навчання не є зовсім новим, адже подібні підходи застосовувалися з давніх часів, а протягом короткого часу на початку радянської педагогіки були дуже поширеними в школі (лабораторне та бригадне навчання).

Під час інтерактивного навчання учень стає не об’єктом, а суб’єктом навчання, він відчуває себе активним учасником подій і власної освіти та розвитку. Це забезпечує внутрішню мотивацію навчання, що сприяє його ефективності. Зростає цікавість до процесу навчання.

У ході семінару висвітлювалися теоретична та практична сторони навчання, показано комунікативний підхід у вивченні мови.
Як слід організувати роботу на уроці німецької мови, щоб зробити заняття цікавим для всіх учнів, як працювати на заняттях з німецької мови з музикою та відеоматеріалами по-сучасному, з урахуванням певної цільової групи, як можна допомогти учням подолати труднощі… Ці та на інші питання розглянуто, обговорено та практично продемонстровано в ході роботи семінару.
Одним із аспектів семінару була сценічна робота з лексикою та використання казок з нескладними мовними елементами у викладанні німецької мови. Також звернено велику увагу на підвищення ефективності навчання учнів на уроках німецької мови через віршовано-пісенні матеріали. Учасники семінару виконували різноманітні вправи з текстами пісень.

Під час роботи семінару вчителі (викладачі) не тільки навчались, відвідували уроки у школах Геттінгена, але й мали можливість практично втілювати набуті знання виконуючи різні завдання, розробляли та презентували уроки та проекти.
Усі учасники отримали навчальні матеріали та сертифікати.

Прокоментувати!

avatar
  Subscribe  
Повідомляти про
Попередній На Закарпатті реалізують українсько-словацький проект "Інноваційні методи в освіті"
Наступний Українські школярі перейдуть на 12-річну систему навчання з 2018 року