Туризмознавці з УжНУ опановували теорію на практиці у «Деренівській купелі»


Туризмознавці УжНУ у «Деренівській купелі»

З десяток магістрантів факультету туризму та міжнародних комунікацій у рамках вивчення навчальних дисциплін «Курортна справа» та «Туризмологія» провели навчально-пізнавальну екскурсію в «Деренівську купіль», що знаходиться у Нижньому Солотвині на Ужгородщині, пише Ксенія Шокіна на сайті Медіацентру УжНУ.

«Деренівська купіль» – це легендарний відроджений курорт XVII століття. Історики кажуть, що раніше тут існував популярний у всій Європі комплекс, який випередив такі курорти, як Баден-Баден і Карлові Вари.

У ході екскурсії студенти спільно зі своїми керівниками дізналися історію створення курорту: виявляється, цю місцину полюбляли угорські та австрійські вельможі. На території купелі є мінеральні джерела, які, як вважають, мають не тільки лікувальні, а й омолоджувальні властивості.

Нині курорт відновлюють, тож студентам випала нагода побачити відкритий басейн з термальними водами, СПА-центр, завод із розливу кремнієвої мінеральної води, апартамент-готель, ресторан тощо. Особливо вразили екскурсантів мальовничі види купелі: стометрова алея сакур, трояндовий тунель, магнолії, тюльпанове дерево.

Іван Калитич побував тут вперше, тож радо поділився враженнями: «Насамперед приємно здивував розмах комплексу — територія на 12 гектарах справді вражає! Одразу помітно, що кожен клаптик землі використовувався доцільно і раціонально, все витримано в єдиному стилі, належну увагу приділено найдрібнішим деталям.

Як майбутній фахівець у галузі туризму, почерпнув для себе основне: Закарпаття – край з потужним рекреаційно-відпочинковим потенціалом. У нас є ідеальні передумови для позиціонування туризму як пріоритетного напряму господарства.

«Деренівська купіль» – яскравий приклад того, як правильна інвестиція робить плацдарм для створення робочих місць, упорядкування території, зрештою, постійного джерела прибутку. Оскільки цей санаторний комплекс тільки починає вводитися в експлуатацію, хотілося б застосувати всі свої знання та навички і долучитися до його управлінського колективу.

Номерний фонд і внутрішню інфраструктуру оцінити, на жаль, не вдалось. Найбільше запам’ятався ландшафтний дизайн всієї території комплексу. Це результат величезної роботи і неповторної майстерності. Чого варті тільки рослини, висаджені там з різних куточків світу, і качки, зовнішній вигляд яких настільки незвичний, що важко повірити, що вони справді живі…».

Марина Халявка також побувала тут уперше:

«Враження від курорту тільки позитивні! Розміщений він у надзвичайно красивому куточку Закарпаття: гори, річка, мінеральні води і свіже повітря – все це сприяє доброму відпочинку і хорошому настрою. Найбільше запам’ятався ландшафт: багато дерев, привезених з різних куточків світу, великий розарій. Також дуже сподобався СПА-комплекс «Срібні терми». Розповіла про курорт друзям, які живуть у Словаччині. Чекаємо літа, щоб відвідати його знову!».

Оскільки курорт тільки набирає обертів, потрібні кваліфіковані фахівці. Сподіваємося, що наші туризмознавці зможуть і тут застосовувати свої знання та уміння.

Subscribe
Повідомляти про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Попередній Студенти УжНУ долучилися до святкування Всесвітнього дня читання вголос
Наступний Студенти Мукачівського університету влаштували святковий концерт для рахівчанок