Важливо й цікаво:

У закарпатській профтехосвіті запроваджують дуальну систему навчання

Із початком канікулярного періоду в закладах професійної (професійно-технічної) освіти педагогічна та творча активність викладачів і майстрів  виробничого навчання проявляє себе в новому руслі.

Педагоги підбили підсумки першого півріччя навчального року в ПТНЗПедагоги підбили підсумки першого півріччя навчального року в ПТНЗ Педагоги підбили підсумки першого півріччя навчального року в ПТНЗ

В усіх закладах відбувалися засідання педагогічних рад, на яких учасники обговорили важливі для учнівського та педагогічного колективів питання, а саме:

–  підбили підсумки навчально-виховної роботи за перший семестр, визначили завдання на друге півріччя 2017/2018 н. р. та  проаналізували результати начальних досягнень учнів;

– здійснили аналіз стану виховної роботи, причини неуспішності учнів та способи їх подолання;

– організацію роботи з профорієнтації.

Про роботу щодо запровадження елементів дуальної форми навчання з професії «В’язальник схемних джгутів, кабелів та шнурів» спільно з ТОВ «Ядзакі Україна» та спроможність навчального закладу у подальшому впроваджувати дуальну систему з інших професій обговорювали в ДНЗ «Ужгородський центр професійно-технічної освіти».

Педагоги підводять підсумки першого півріччя навчального року

Також в закладах професійної (професійно-технічної) освіти відбулися заходи з обміну досвідом, презентації напрацювань, методичної допомоги до проходження атестації, під час яких присутні обговорювали застосування на уроках інноваційних технологій,  підвищення рівня творчості педагогів, прагнення до пошукової, дослідницької роботи, забезпечення психологічного супроводу інноваційної педагогічної діяльності тощо, а методичні комісії професійного напрямку підводили підсумки роботи педагогічних працівників в міжатестаційний період.

Навчально-методичний центр
професійно-технічної освіти у Закарпатській області




Прокоментувати!

Станьте першим!

Повідомляти про
avatar
wpDiscuz