Важливо й цікаво:

Як на Закарпатті реалізують концепцію “Нової української школи” (фото)

У рамках дослідно-експериментальної роботи „Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної освіти” 22 листопада у Ганичівській загальноосвітній школі І – ІІІ ступенів Ганичівської сільської ради Тячівського району та 14 грудня у Чинадіївській загальноосвітній школі І – ІІІ ступенів Мукачівської районної ради відбулися обласні інструктивно-методичні семінари, учасниками яких стали учителі початкових класів, заступники директорів з навчально-виховної роботи експериментальних закладів загальної середньої освіти та методисти районних (міських) відділів (управлінь) освіти Закарпатської області.

Мета семінарів – ознайомлення педагогічних працівників області з новими підходами до проведення уроків за програмою Нової української школи.

Першими своїми напрацюваннями ділилися та представили перші результати роботи учителі перших класів Ганичівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів Аннишинець М.М. та Плиска В.Ю., провівши уроки інтегрованого курсу „Я досліджую світ” з тематики „Мода”.

Учасники семінару відвідали уроки за модельною програмою, а також оглянули виставку та портфоліо учнів початкових класів Ганичівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів.

У Чинадіївській загальноосвітній школі І – ІІІ ступенів було представлено уроки з інтегрованого курсу „Я досліджую світ” з тематики „Таємниці Космосу”, які презентували учителі перших класів Русин Л.І. з Туряницею А.М., учителем англійської мови, та Лашкай О.В. з Герман-Гусельницею Р.П., учителем англійської мови. Особливістю цих відвіданих уроків стала робота учителів початкових класів пілотних закладів освіти та вчителів іноземної мови. Присутні також були залучені до роботи з групами дітей, і в такий спосіб особисто змогли практично випробувати нові технології навчання.

Крім того, для учасників було організовано тренінги за темами „Учень – учитель – батьки – освітній трикутник” та „Кооперативне навчання у початковій школі – практичний аспект”. Таким чином присутні працювали у групах, висловлювали своє бачення та пропозиції щодо впровадження Державного стандарту початкової загальної середньої освіти та концептуальні ідеї Нової української школи.

Своєрідним підсумком роботи кожного із семінарів був круглий стіл, у ході якого учасники висловлювали своє бачення організації освітнього середовища та викладу модельної програми, давали пропозиції, що дозволять покращити навчально-методичне забезпечення.
У ході семінару було обговорено й пропоновані Міністерством освіти і науки України проекти типових освітніх програм початкової освіти для 1-2 класів закладів загальної середньої освіти, що викликало неабияку дискусію. Це свідчить про те, що педагоги Закарпаття небайдужі до розвитку сучасної початкової освіти і готові працювати в нових умовах в Новій українській школі.

Джерело: Департамент освіти і науки Закарпатської ОДА




Прокоментувати!

Станьте першим!

Повідомляти про
avatar
wpDiscuz