Закарпатські вчителі французької проходять підвищення кваліфікації з ініціативи посольства Франції та МОН


Підвищення кваліфікації для вчителів французької мови у ЗІППО
Підвищення кваліфікації для вчителів французької мови

14 березня стартував перший етап навчання на міжнародній освітній платформі підвищення фахового рівня учителів французької мови для другої групи учасників проекту PRO FLE. Програма діє за ініціативи Посольства Франції в Україні та Міністерства освіти і науки України.

За результатами попереднього відбору (аналіз мотиваційних листів та автобіографій), а також співбесід з кандидатами до складу групи за поданням посольства увійшли наступні вчителі французької мови:
– Драбюк Богдана, учитель французької мови Ужгородської спеціалізованої школи І – ІІІ ступенів № 5 з поглибленим вивченням іноземних мов Ужгородської міської ради;
– Софілканич Марина, учитель французької мови Горондівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів Мукачівської районної ради;
– Клементьєва Ельвіра, учитель французької мови Білоцерківської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів Рахівської районної ради;
– Юрчак Ольга, учитель французької мови Сокирницької загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів з поглибленим вивченням французької мови Хустської районної державної адміністрації;
– Данильченко Богдана, учитель французької мови Хустської спеціалізованої школи І – ІІІ ступенів № 1 імені А. Волошина Хустської міської ради.

PROFLE є офіційною цифровою платформою для підвищення професійного рівня вчителів французької мови як іноземної (FLE), розроблена Міжнародним центром педагогічних досліджень (CIEP) та Національним центром дистанційної освіти (CNED), поширена у країнах світу за ініціативи Міністерства закордонних справ Франції та Французького інституту.

Цілі програми:

  • поліпшення якості викладання французької мови шляхом надання у розпорядження вчителя нових інструментів та ідей, що спонукатимуть його до використання у навчальному процесі найефективніших засобів для засвоєння матеріалу учнями;
  • сприяння у впровадженні до навчальної практики принципів викладання, описаних у Загальноєвропейських рекомендаціях з мовної освіти;
  • підвищення мотивації вчителів та учнів;
  • 6 частин самостійної роботи (самокорекція) над текстовими та аудіо матеріалами;
  • 1 кейс ситуативного моделювання під зовнішнім керівництвом;
  • індивідуальне оцінювання роботи с кейсом;
  • індивідуальні питання-відповіді в разі виникнення труднощів з методологією або педагогікою;
  • спілкування з членами своєї групи на форумі платформи.

Зміст програми

МОДУЛЬ 1

ПЛАНУВАННЯ
дидактичної одиниці

1. Визначення потреб учнів
2. Структурна побудова дидактичної одиниці
3. Допомога у розумінні змісту
4. Допомога у пошуку та концептуалізації
5. Допомога у систематизації
6. Допомога у відтворенні
МОДУЛЬ 2

ПІЛОТУВАННЯ
педагогічного проекту

1. Зосередження навчального процесу на потребах учня
2. Запровадження автентичних та міжкультурних засобів навчання
3. Оптимізація комунікації
4. Організація навчального процесу
5. Розвиток групової динаміки
6. Створення засобів мотивації
МОДУЛЬ 3
ОЦІНЮВАННЯ
1. Визначення змісту оцінювання
2. Запровадження мотивуючої системи оцінювання
3. Використання поточного оцінювання для поліпшення якості навчального процесу
4. Прийняття рішення
5. Орієнтування
6. Перевірка набутих знань

Хід програми

Інтерактивне навчання: вчитель набуває нових знань або посилює свої професійні компетенції шляхом здійснення певних видів діяльності самостійно або за допомогою тьютора (інструктора, тренера).
Кожен модуль складається з 50-ти робочих годин і має бути виконаний не більш як за 4 місяці.

ОЧНА ЧАСТИНА 10 годин 2 настановчі семінарі під керівництвом тьютора в ОІППО – на початку та наприкінці модуля
ЗАОЧНА ЧАСТИНА 40 годин 30 годин самостійної роботи
10 годин роботи під керівництвом тьютора

Сертифікат видається Міністерством закордонних справ, Французьким інститутом, CIEP та CNED кожному стажеру, який повністю виконав модуль. Підготовка за програмою PROFLEофіційно визнається Міністерством освіти і науки України і є частиною системи дистанційного післядипломного навчання обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти, повідомили в ЗІППО.

Subscribe
Повідомляти про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Попередній Заступник міністра освіти і науки зустрівся з педагогічною громадськістю Закарпаття
Наступний Підсумки реєстрації ЗНО на Закарпатті (відео)