Закарпатські юні програмісти – одні з найкращих в Україні


Закарпатські лектори та учні
Закарпатські лектори та учні на зимовій школі з програмування

Всеукраїнські учнівські школи з програмування традиційно проводять у Кременчуці – цьогорічна відбувалася з 22 до 29 грудня. Студенти й викладачі УжНУ разом із учнями із Закарпаття беруть у них активну участь.

Головним організатором цього заходу є Валентин Мельник − заслужений учитель України, педагог-новатор, який підготував 14 призерів міжнародних і понад 120 призерів IV етапу Всеукраїнських олімпіад з інформатики.

Уже 8 учнів Валентина Івановича – переможці олімпіад – вчаться на факультеті інформаційних технологій УжНУ.

Іван Фекете
Іван Фекете

Усього в цьогорічній зимовій школі взяли участь 73 найкращі учні з різних куточків України, з них − п’ятеро із Закарпаття. Олімпійці змагалися між собою в трьох лігах зимової школи.

За результатами змагань на Кубок Кременчука з програмування відзначено досягнення учня 10-го класу Хустської гімназії-інтернату Івана Фекете, який виборов диплом першого ступеня серед учасників 2-ї ліги. Нагорода не забарилася – він став володарем новенького планшета від спонсора школи – відомої широкому загалу комп’ютерної фірми Looksery.

На факультеті інформаційних технологій УжНУ сподіваються, що через рік Іван стане їхнім студентом. До речі, теперішній студент факультету інформаційних технологій Роман Рубаненко є провідним фахівцем згаданої фірми-спонсора.

Закарпатці разом із В. Мельником
Закарпатці разом із В. Мельником

Від УжНУ в роботі школи взяли участь завідувач кафедри інформаційних управляючих систем та технологій Олександр Міца та студенти факультету інформаційних технологій Роман Рубаненко, Сергій Оришич та Юлія Горкій.

Олександр Лавер,
завідувач кафедри інформатики та фіз.-мат. дисциплін УжНУ, Медіацентр УжНУ

Subscribe
Повідомляти про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Попередній Технологічні тренди-2016: основний привід для хвилювань - кібербезпека
Наступний МОН виділило гроші на закарпатську науку: теми, обсяг фінансування