18 липня 2017 року на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти стартував тренінг для вчителів початкових класів, заступників директорів та наставників пілотних шкіл, які беруть участь у дослідно-експериментальній роботі «Особливості організації освітнього процесу в експериментальних загальноосвітніх навчальних закладах».
Організаційно-методичне забезпечення тренінгу проводилося за підтримки Всеукраїнського фонду «Крок за кроком».
Першими розпочнуть упровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти, накопичуватимуть досвід роботи з першокласниками і перевірятимуть результативність впровадження ідеї Нової української школи педагогічні працівники чотирьох загальноосвітніх навчальних закладів Закарпатської області:
- Ужгородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №8,
- Ганичівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Ганичівської сільської ради Тячівського району;
- Чинадіївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Мукачівського району;
- Міжгірської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Міжгірського району.
Привітала учасників тренінгу та окреслила подальші кроки щодо впровадження експерименту на регіональному рівні директор Закарпатського ІППО Тетяна Палько. Наголосила, що інститут післядипломної педагогічної освіти сприятиме якісному та продуктивному впровадженню нового Державного стандарту початкової загальної освіти у пілотних школах області.
Під час тренінгу учасники ознайомилися із проектом Державного стандарту початкової загальної освіти, модельною навчальною програмою, тематичним та діяльнісним підходами інтеграції. Тренери ознайомили педагогів з он-лайн платформою освітніх ресурсів, тренерського та вчительського форумів, розглянули особливості організації освітнього середовища; оволоділи методикою проведення ранкових зустрічей та організаційно-методичною структурою планування на місяць, тиждень, день тощо.
Як твердять у ЗІППО, тренінг – це перший важливий крок до Нової української школи. Попереду ще багато роботи у педагогічних працівників пілотних шкіл з тренерами, наставниками, учнями та їхніми батьками, а також – пошук нестандартних, інноваційних та креативних підходів до організації навчально-виховного процесу у першому класі.