Магістранти-журналісти УжНУ дізнавалися про роздержавлення ЗМІ від керівництва газети “Нове життя”


Під час розмови з Михайлом Ісаком та Іваном Кополовцем
Рейтинг публікації:
Голосів: 0
Для студентів-медійників звично під час навчання зустрічатися з практиками й переймати їхній досвід. Днями магістранти за допомогою скайп-зв’язку спілкувалися з представниками іршавської районної газети «Нове життя», яка однією з перших на Закарпатті пройшла процес реформування.


Онлайн-місток відбувся в контексті дисципліни «Медіаправо (у т. ч. авторське право)», що її викладає доцент кафедри журналістики Василь Шаркань, котрий і запропонував цікаву форму заняття.

Під час першої півпари студенти представили презентації, у яких розглянули Закон України «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації», що передбачав виведення з числа співзасновників відповідних видань органів державної влади, місцевого самоврядування. Мета реформи — надання пресі самостійності, позбавлення її від впливу.

Відтак реальним досвідом зі студентами ділилися головний редактор газети «Нове життя» Михайло Ісак та його заступник, випускник Ужгородського університету Іван Кополовець.

Під час бесіди молоді журналісти дізналися про процедуру й перші результати реформування. Без сумніву, найбільшим позитивом стало здобуття свободи творчості, можливість для колективу цілком самостійно формувати випуск, починаючи з вибору тем до розміщення публікацій на сторінках.

Загалом студенти вподобали нову форму проведення заняття. Вдячні колективу газети «Нове життя» й принагідно вітаємо ЗМІ з 73-літтям.

Маріанна Лепай, Ангеліна Угрин, Богдан Зілінець та Ольга Брайлян
Маріанна Лепай, Ангеліна Угрин, Богдан Зілінець та Ольга Брайлян

Магістрант Богдан Зілінець відзначив: «Пара у форматі онлайн-зустрічі стала новинкою для нас. Завдяки розмові з представниками видання ми змогли ознайомитися з практичними аспектами процесу роздержавлення. Тему було розкрито з різних боків, що забезпечило продуктивність вибраного варіанта заняття».

Його колегиня Ангеліна Угрин додає: «Вважаю такі пари дуже цікавими та ефективними для засвоєння інформації. Ми мали змогу з перших уст дізнатися корисну інформацію. Переконана, таких занять має бути більше».

Додамо, на відділенні журналістики УжНУ ефективно поєднують традиційні й новітні форми навчання. Зокрема, доцент Василь Шаркань самостійно розробив сайт ДисКурс, який допомагає студентам ефективно засвоювати матеріал. Слоган «Дискурсу» — вчимося будь-де, вчимося будь-коли — чітко відображає його переваги. На порталі розміщено структуровану інформацію з різних дисциплін із прямими гіперпокликаннями на джерела, відеолекції провідних фахівців, тестові завдання.

Магістрантка Маріанна Лепай поділилася: «Дискурс» — корисна платформа для студентів. Завдяки їй не доводиться на парі нудьгувати, записуючи довгі лекції, адже викладач розміщує їх там. А модульний контроль у режимі онлайн — це, мабуть, мрія кожного студента, бо не потрібно хвилюватися й чекати результатів, система оцінює все об’єктивно. Я дуже задоволена цим сайтом, рада, що викладачі йдуть у ногу зі своїми студентами. Дискурс — вчимося вчитися».

Особисто користуюся «Дискурсом» упродовж двох років, і за цей час переконалася: сайт не тільки полегшує роботу, а й спонукає дізнатися більше. Подобається й сама форма подачі. Великою перевагою є те, що зайти й повторити матеріал можна в зручний час. Потрібен тільки смартфон із доступом до інтернету, а для сучасної молоді це не проблема. І взагалі, застосування новітніх технологій у навчальному процесі, як-от бесіда скайпом, урізноманітнює навчання й робить його цікавішим.

Ольга Брайлян
Медіацентр УжНУ

Прокоментувати!

avatar
  Subscribe  
Повідомляти про
Попередній В УжНУ презентували збірку «Між Карпатами і Татрами»
Наступний У Закарпатському ІППО обрали нового директора