На Закарпатті провели вебінар викладачів ПТНЗ


вебінар

“Поєднання традиційних та інноваційних методів навчання як засіб підвищення мотивації до вивчення географії в ПТНЗ” – тема засідання обласної методичної секції викладачів географії професійно-технічних навчальних закладів, проведеного НМЦ ПТО в режимі онлайн на початку лютого.

Як повідомили в навчально-методичному центрі професійно-технічної освіти в Закарпатській області, мета онлайн-заходу – творчий підхід до роботи, прагнення до постійного вдосконалення вмінь і навичок, пошук інноваційних форм і методів навчання, що стимулюють інтерес до предмета й сприяють підвищенню мотивації до навчання.

Учасники вебінару розпочали свою роботу з перегляду фрагменту відеоуроку з географії „Промисловість світу: енергетика, металургія, машинобудування”, який провела М.В.Фединишинець, викладач Міжгірського професійного ліцею. Використовуючи інформаційно-комунікаційні технології – інтерактивну дошку, різні форми і методи, серед яких – прийоми „Дешифрувальник”, „Комплімент”, метод „Акваріум”, проблемні ситуації, тестові завдання; робота в групах, в парах, – викладач разом з учнями обговорювали питання про провідні галузі промисловості, структуру виробництва електроенергії в світі, сучасні тенденції розвитку машинобудування та висловлювали власні думки щодо дискусії „Атомна енергетика: за і проти”. Цікавим було закріплення нового матеріалу – гра „Географічний крос”. Навчальний матеріал викладач вдало пов’язала з реаліями сьогодення.

Педагоги ділилися власним досвідом роботи, обмінювалися думками щодо використання сучасних педагогічних технологій у своїй практичній діяльності, які є важливою умовою забезпечення якісної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників.

Про розвиток креативності учнів на уроках географії шляхом поєднання традиційних методик та сучасних технологій навчання розповів колегам викладач Р.І.Калинич (ВПУ № 3 м. Мукачево). Він зазначив, що успішність такого взаємозв’язку залежить від професійної підготовки педагога, комплексно-методичного забезпечення предмета та організації спеціальних досліджень щодо впливу засобів комп’ютерних технологій на розвиток географічної освіти учнів.

Складовою підвищення якості знань, за словами М.Й.Лендєла, викладача ДПТНЗ „Мукачівський професійний аграрний ліцей ім. М. Данканича”, є стимулювання мотиваційної діяльності учнів на уроках географії. Адже мотивація – це актуальна проблема сьогодення, важливий компонент не лише навчання, а й будь-якої людської діяльності, без якої не працюватиме жодна педагогічна технологія. Тому особливу увагу слухачів зосередив на чинниках, які впливають на мотивацію учнів, підкресливши, що основним у педагогічному мистецтві викладача є вміння спонукати, а не примушувати.

Про аспекти виховання учнів у форматі нетрадиційного уроку презентувала С.В.Фотул, викладач Свалявського професійного будівельного ліцею.

На завершення онлайн-заходу методист НМЦ ПТО у Закарпатській області Г.С.Демчишин зупинилася на питаннях організації роботи викладача в міжатестаційний період та надала інформацію про видавничу діяльність і публікацію матеріалів у ЗМІ.

Навчально-методичний центр
професійно-технічної освіти
у Закарпатській області

Subscribe
Повідомляти про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Попередній На Виноградівщині продовжили карантин до 13 лютого
Наступний Школи не мають перевантажувати дітей після карантину, - МОН