Журналістів і рекламників із УжНУ відзначили на всеукраїнській олімпіаді


Журналісти і рекламники з УжНУ, Володимир Тарасюк

12–13 квітня у Рівному відбулася Всеукраїнська студентська олімпіада зі спеціальностей «Журналістика» та «Реклама і зв’язки з громадськістю». У ній традиційно взяли участь і студенти Ужгородського національного університету, показавши (також традиційно) чудові результати – привезли рідному вишу аж три з десяти грамот у спецномінаціях.

Випробувати свої знання й творчі уміння поїхали студентки відділення журналістики – третьокурсниці Олександра Балог, Антоніна Корнута та Андріана Якубик, студентка 4-го курсу Мирослава Гараздій та першокурсниця спеціальності «Реклама і PR» Анастасія Нечипорук. Антоніна й Мирослава змагалися з журналістики, інші дівчата – з напряму «Реклама». Наші юні медійниці показали хороші результати й були нагороджені в окремих спецномінаціях: Олександрі Балог вручили грамоту «За найкращий неймінг», Мирославі Гараздій – «За найкращу точність відтворення фактів», роботу Андріани Якубик відзначили в номінації «Найкращий рекламний слоган», повідомили в Медіацентрі УжНУ.

Своїх вихованок підтримував під час олімпіади доцент кафедри журналістики УжНУ Володимир Тарасюк, який дуже позитивно оцінює результати студенток: «Зважаючи на теперішній період (захист курсових робіт, профорієнтаційні заходи, різноманітні проекти, до яких залучені дівчата), розумію, що викроїти час і підготуватися до олімпіади було більш ніж складно. Проте студентки відповідально поставилися до цього завдання і показали чудові результати. Більшість із них брала участь в олімпіаді вперше, тому, крім Насті, з напрямом «Реклама і зв’язки з громадськістю» ознайомлені на рівні додаткових дисциплін. Це дозволяє говорити про те, що кафедра журналістики УжНУ працює відповідно до вимог сучасності та готує добрих різногалузевих фахівців».

Олімпіада тривала два дні. Першого учасникам пропонували розв’язати 30 тестових питань з відповідного напряму, завдання наступного дня вимагало від учасників застосування не лише здобутих в університеті знань, а й використання творчих здібностей. Для журналістів організатори запросили представників спільного проекту телеканалу ZIK і громадсько-журналістського руху «Народний контроль» під майже однойменною назвою «Гаряча лінія «Народний контроль». На основі влаштованого гостями майстер-класу учасники олімпіади повинні були написати журналістські матеріали довільного жанру. Від студентів-рекламістів вимагали створити цілу піар-кампанію для тонізуючого безалкогольного сильногазованого напою: придумати його назву, слоган, концепцію та рекламну стратегію. Вже у четвер учасники дізналися свої результати та були нагороджені грамотами.

За словами Володимира Тарасюка, завдання олімпіади були досить складними. До прикладу, траплялися й питання, що стосувалися статистичних даних. Труднощів, на думку викладача, було достатньо і з творчим завданням, адже на його виконання відвели тільки 2 години, а саме тільки розшифрування диктофонних записів зайняло мінімум половину відведеного часу.

Подробицями з олімпіади дівчата залюбки поділилися з Медіацентром УжНУ. Про свою подорож до Рівного розповідає першокурсниця напряму «Реклама та PR» Анастасія Нечипорук: «У цьому місті я не вперше, навіть більше – саме звідси я приїхала на навчання до УжНУ. Користуючись такою нагодою, влаштувала своїм старшим товаришкам невеличку екскурсію таким знайомим мені Рівним. Щодо олімпіади, то була єдиною першокурсницею не тільки серед студентів-рекламістів, а й поміж усіх учасників. Порадувало те, що серед запропонованих завдань були такі, які ми обговорювали на лекціях і практичних в університеті. Проте не обійшлося й без творчих питань, відповіді на які можна дізнатися, тільки якщо справді зацікавлений у цій галузі й постійно розвиваєшся».

Окрім знайомства з містом, дівчата відвідали також презентацію книги В.Голуб’єва «Універсальний журналіст», а також відзначили день народження однієї зі своїх товаришок – під час перебування в Рівному свої двадцять років зустріла студентка 3-го курсу відділення журналістики Олександра Балог. До привітань щиро долучається і Медіацентр УжНУ ☺.

Серед студенток-журналісток Ужгородського університету, які поїхали захищати честь свого вишу, була й Мирослава Гараздій, котра вже має досвід участі в такій олімпіаді: торік привезла рідному університету призове ІІІ місце. «Насамперед хочу висловити свою вдячність Галині Василівні Шумицькій, котра теплим словом благословила перед від’їздом і весь час морально підтримувала, Володимиру Юрійовичу, котрий разом із нами «пережив» найвідповідальніші миті олімпіади, а також усім викладачам нашої кафедри за знання, досвід, які передають на кожному занятті.

Участь в олімпіаді – складне завдання, і до нього слід готуватися не тільки в останній тиждень чи місяць до початку змагань, а постійно, адже кожне додаткове слово, цікаві думки, статистика розширюють кругозір. Звичайно, в пригоді стало й те, що перед від’їздом переглянула деяку літературу з історії української та зарубіжної журналістики, щоб відновити в пам’яті раніше вивчений матеріал. Тести, які ми виконували в перший день випробувань, вимагали особливої зосередженості, завдання були доволі складні. Щодо творчої роботи, то її писала в жанрі статті. Вирішила, що такий вибір буде вдалим, бо дозволить максимально виявити свої здібності та журналістську позицію».

Антоніна Чундак

Subscribe
Повідомляти про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Попередній Із класичних університетів наукові парки в Україні мають тільки Київський та Ужгородський (відео)
Наступний Закарпатські студенти та школярі взяли участь у міжнародній мовній програмі CACTUS