У суботу, 26 вересня, в кожній області пройшов І етап командної олімпіади з програмування. Цього року він проходив в онлайн-режимі.
Незважаючи на те що олімпіада проходила у вихідний день, у Хустській гімназії-інтернаті всі три команди були зібрані вчителем-методистом Миколою Дронем в одному приміщенні – комп’ютерному залі, у якому учасники сиділи, дотримуючись санітарної відстані. Змагальницький дух є сильнішим, коли учнів можна зібрати разом.
Також у змаганні взяли участь три учнівські команди з Ужгорода, одна – з Виноградова та тринадцять студентських команд Ужгородського університету.
Оргкомітетом AUCPC (All-Ukrainian Collegiate Programming Contest) прийнято рішення щодо проведення першого етапу в онлайн-режимі на таких умовах:
- кожен учасник може користуватись окремим комп’ютером;
- за можливості команда може зібратись разом у будь-якому зручному для неї місці; за відсутності такої можливості кожен учасник команди може брати участь у змаганнях з окремої локації і використовувати для спілкування з іншими членами команди будь-які комунікаційні засоби;
- особливістю формату є те, що писати код однієї задачі можуть одночасно кілька учасників команди. При цьому штрафи всіх невдалих спроб здачі задачі кожним з учасників команди будуть підсумовуватися, що може призвести до значного зростання штрафних балів. Крім того, в разі отримання одним з членів команди повідомлення Accept, варто буде повідомити про це інших учасників команди, щоб ні хто з них більше не витрачав часу на розв’язок цієї задачі;
- під час змагань необхідно дотримуватися етичних принципів “Fair play” (в цьому випадку – академічної доброчесності). За розв’язками задач і адресами відправлення рішень здійснювався контроль доступними оргкомітету спеціальним технічними засобами, які останнім часом пройшли апробацію в міжнародних онлайн-змаганнях. У разі виявлення порушення правил, команда підлягає дискваліфіковації.
У найближчі дні, після ретельної перевірки кодів учасників, журі оголосить переможців.