Нещодавно підбито підсумки ІІ обласного етапу Всеукраїнського конкурсу майстерності педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів ,,Джерело творчості” у номінації „Керівник гуртка-2016”.
У 2016 році керівники гуртків брали участь у номінаціях „Керівник екологічного гуртка”, „Керівник біологічного гуртка”, „Керівник гуртка декоративно-ужиткового мистецтва”, „Фольклористика” та „Мистецтвознавство”.
У ІІ (обласному) етапі Конкурсу взяли участь 22 керівники гуртків із 16 позашкільних навчальних закладів області. Зокрема, Закарпатський обласний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді, Закарпатський центр науково-технічної творчості учнівської молоді, Мукачівський центр позашкільної освіти, Берегівський районний будинок дитячої творчості, Виноградівський районний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді (двоє учасників), Великоберезнянський районний центр позашкільної роботи з дітьми та юнацтвом (двоє учасників), Тячівський районний Центр дитячої та юнацької творчості, Тячівський районний еколого-натуралістичний центр (двоє учасників), Перечинський будинок дитячої та юнацької творчості, Рахівський районний будинок дитячої та юнацької творчості, Ужгородський районний центр дитячої творчості, Міжгірський районний будинок дитячої творчості (двоє учасників), Міжгірська районна станція юних натуралістів (двоє учасників), Мукачівський районний центр дитячої та юнацької творчості, Свалявський районний будинок школярів, Хустська районна станція юних натуралістів (двоє учасників).
Проведений конкурс продемонстрував креативність, компетентність, творчу активність педагогів-позашкільників, дав можливість виявити результати своєї роботи, показати надбання, які зуміли створити протягом років невтомною працею педагоги-позашкільники, звіритись із своїми колегами з інших позашкільних установ області, сприяв підвищенню ролі педагогічних працівників в екологічному, природознавчому, мистецько-естетичному вихованні підростаючого покоління. Конкурс допоміг удосконалити фахову майстерність керівників гуртків, яка проявлялась у різних формах і методах роботи, застосування нових ідей у поєднанні із традиційними тощо.
Переможцями стали:
- Луканинець Наталія Іванівна, керівник гуртків Мукачівського районного центру дитячої та юнацької творчості (номінація „Керівник екологічного гуртка”);
- Шереш Світлана Станіславівна, керівник гуртків Виноградівського районного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді (номінація „Керівник біологічного гуртка”);
- Кузьма Вікторія Владиславівна, керівник гуртків Закарпатського обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді (номінація „Керівник гуртка декоративно-ужиткового мистецтва”);
- Кут Любов Миколаївна, керівник гуртків Міжгірського районного будинку дитячої творчості (номінація „Фольклористика”);
Варваринець Діана Петрівна, керівник гуртків Мукачівського центру позашкільної освіти (номінація „Мистецтвознавство”).
Слід відзначити роботи, які посіли ІІ місце. Це, зокрема, доробки Пецкар Тетяни Василівни, керівника гуртків Свалявського районного будинку школярів (номінація „Керівник гуртка декоративно-ужиткового мистецтва”), Буковецької Наталії Володимирівни, керівника гуртків Хустської районної станції юних натуралістів (номінація „Керівник біологічного гуртка”), Король Наталії Михайлівни, керівника гуртків Перечинського будинку дитячої та юнацької творчості (номінація „Мистецтвознавство”), Улиганець Анжеліки Михайлівни, керівника гуртків Берегівського районного будинку дитячої творчості (номінація „Керівник біологічного гуртка”), Самойлової Алли В`ячеславівни, керівника гуртків Закарпатського обласного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді (номінація „Керівник екологічного гуртка”), Ревть Марії Василівни, керівника гуртків Хустської районної станції юних натуралістів (номінація „Фольклористика”), Панько Вікторії Михайлівни, керівника гуртків Великоберезнянського районного центру позашкільної роботи з дітьми та юнацтвом (номінація „Керівник гуртка декоративно-ужиткового мистецтва”). Конкурсанти розкрили рівень своєї фахової майстерності, продемонстрували вміння застосовувати інноваційні технології з формування інтелектуальної особистості, власний педагогічний досвід через форми і методи роботи з гуртківцями, показали найбільш оптимальні моделі організації навчального виховного процесу у позашкільному навчальному закладі. Презентації роботи, портфоліо, відеозаписи занять, авторські програми – все це основа для подальшого творчого розкриття педагога-позашкільника.