Тож відтепер усі, кого цікавлять аспекти сучасної комунікації на професійному рівні, мають нагоду не просто докладніше їх пізнавати, а й мати відтак докуметальне підтвердження власної фаховості.
Які ж основні орієнтири у роботі тих, кого іноді називають архітекторами згоди? Справді, фахівці зі зв’язків із громадськістю, з одного боку, мають за завдання досягати взаєморозуміння між компанією, на яку працюють, з її клієнтами, партнерами, представниками влади різних рівнів, журналістами, населенням тощо, з іншого – не менш запитані всередині компанії, бо ж від них великою мірою залежить розробка принципів кадрової політики, взаємини у колективі, запобігання діловим конфліктам чи своєчасне їх вирішення.
Ми пропонуємо найголовніші, на нашу думку, ціннісні маркери, на які варто зважати майбутнім кваліфікованим рекламістам і піарникам:
- Україна потребує фахівців, здатних бути провідниками на рекламному ринку, – це забезпечить зростання й розширення економічних можливостей країни;
- сучасні комунікативні зв’язки – це співтворчість нового рівня, де провідну роль відіграє соціальний брендинг;
- креативність і нові підходи дають постійне особистісне зростання;
- відповідальність і професійність – головні риси, які дозволяють довіряти обраному шляху;
- винахідливість і комунікабельність – основні складові професії;
- володіння оптимізованою інформацією дає змогу бути ціннісним орієнтиром у сучасному мегаінформативному світі;
- магістратура з реклами та піару в УжНУ – це орієнтир для того, щоб стати в майбутньому для когось орієнтиром у просторі реклами та піару.
Вступати в магістратуру на «Рекламу та зв’язки з громадськістю» можуть не лише цьогорічні випускники бакалаврату з реклами та PR, а й ті, хто навчався за іншими спеціальностями, а також випускники минулих років. Необхідна умова вступу – складання зовнішнього незалежного оцінювання з іноземної мови й іспиту зі спеціальності.
Можливості працевлаштування дуже широкі, адже професійні комунікатори (рекламні та піар-менеджери) – це запорука успіху як компанії, так і кампанії завжди і скрізь! Ми пропонуємо ключ до вашого особистого успіху – вибір, узяти чи ні, – за вами.
Джерело: Медіацентр УжНУ