Десять закарпатських закладів освіти завершили самооцінювання якості освітніх та управлінських процесів


На Закарпатті успішно завершилася апробація самооцінювання якості освітніх та управлінських процесів закладів загальної середньої освіти з використанням інформаційно-аналітичної системи «EvaluEd».

Наразі 10 закладів загальної середньої освіти успішно завершили самооцінювання за напрямом «Управлінські процеси закладу освіти».

Зі слів керівників закладів освіти, які брали участь в апробації, труднощів у роботі з використанням ІАС «EvaluEd» не виникало. Натомість вони відзначили значне заощадження часу, пов’язане з організацією процедури самооцінювання, наявність потрібного інструментарію, автоматичний обрахунок результатів за кожним критерієм, проведення анкетування всіх стейкхолдерів через QR та PIN-коди, можливість використати в підготовці презентаційних матеріалів за результатами самооцінювання узагальнених візуалізованих даних.

Однак на роботу системи негативно впливали тривалі та безсистемні перебої з енергопостачанням в області.

Нагадуємо, що самооцінювання – це процес вивчення й оцінювання ефективності функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти з метою вдосконалення освітніх та управлінських процесів закладу освіти.

Його можуть здійснювати відповідно до таких моделей:

  • щорічне комплексне самооцінювання (за всіма компонентами);
  • щорічне самооцінювання за певними напрямами освітньої діяльності, а також періодичне комплексне самооцінювання;
  • щорічне комплексне самооцінювання за окремими рівнями освіти, на яких заклад освіти провадить освітню діяльність (початкова, базова, профільна, середня освіта);
  • інша модель, визначена закладом освіти.

Комплексне самооцінювання якості освітніх та управлінських процесів рекомендують проводити після визначення всіх компонентів внутрішньої системи оцінювання якості освіти та закріплення їх у Положенні. Це допоможе з’ясувати обсяг роботи, яку необхідно провести для підвищення якості освітніх послуг.

Його рекомендують також проводити за один рік до проведення планового інституційного аудиту.

Інформація, отримана під час самооцінювання, може бути використана з метою:

  • прийняття відповідних управлінських рішень для вдосконалення внутрішньої системи оцінювання якості освіти;
  • визначення пріоритетних напрямів удосконалення освітніх та управлінських процесів закладу освіти;
  • аналізу тенденцій в освітній діяльності закладу освіти та коригування його річного плану роботи та / або стратегії розвитку закладу;
  • аналізу динаміки оцінювання освітньої діяльності закладу освіти педагогічними працівниками, учнями, батьками.
ЗАКЛАДИ, ЯКІ БРАЛИ УЧАСТЬ В АПРОБАЦІЇ
  1. Ужгородська загальноосвітня школа I – III ступенів № 7 Ужгородської міської ради Закарпатської області
  2. Хустська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 Хустської міської ради Закарпатської області
  3. Дубівська гімназія №1 Дубівської селищної ради Тячівського району Закарпатської області
  4. Червонівський заклад загальної середньої освіти I-III ступенів Чопської міської ради Ужгородського району Закарпатської області
  5. Сусківська гімназія Полянської сільської ради Мукачівського району Закарпатської області
  6. Свалявський заклад загальної середньої освіти №2 Свалявської міської ради
  7. Білківський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Білківської сільської ради
  8. Великоберезнянський ліцей Великоберезнянської селищної ради Ужгородського району Закарпатської області
  9. Батівський ліцей Батівської сільської ради Берегівського району Закарпатської області
  10. Довжанський ліцей Довжанської сільської ради

Джерело: Управління Державної служби якості освіти в Закарпатській області

Subscribe
Повідомляти про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Попередній На Закарпатті завершилася двотижнева багатопредметна школа (фото)
Наступний Закарпатські школи за минулий рік отримали понад 1300 ґаджетів