До створення туристичного бренду Закарпаття долучилися науковці


Соціологи УжНУ долучилися до створення туристичного бренду Закарпаття

15 червня у прес-центрі Закарпатської ОДА відбувся брифінг щодо розробки туристичного бренду нашого регіону. Представили його директор департаменту економічного розвитку і торгівлі ОДА Денис Ман і працівники кафедри соціології та соціальної роботи Ужгородського національного університету, пише Ксенія Шокіна на сайті медіацентру УжНУ.

Заслуга науковців нашого університету полягає в тому, що вони дали розробці туристичного бренду наукове підґрунтя – виконали маркетингове дослідження та моніторинг туристичних потоків в області.

Як зауважила доцент кафедри соціології та соціальної роботи Наталія Варга, бренд Закарпаття має охоплювати не лише візуальні символи, характерні для нашої місцевості, а й ґрунтуватися на асоціаціях як місцевого населення і гостей краю, так і експертів з туризму.

Опитування проводили під час найбільшого напливу туристів – під час травневих свят. Після численних соціологічних досліджень у трьох фокус-групах виявили, що передусім Закарпаття асоціюється з горами – конкуренцію їм складають озеро Синевир та водоспад Шипіт. Серед архітектурних пам’яток найбільше виокремлюють замки: мукачівський Паланок, та ще Ужгородський і Невицький. Асоціації стосувалися й деяких політичних та культурних діячів: Августина Волошина, художників Йосипа Бокшая та Адальберта Ерделі.

Туристи кажуть, що для них Закарпаття унікальне гостинністю місцевого населення, оригінальною кухнею та видатними пам’ятками архітектури. Звертають увагу і на цікаві та завжди оригінальні фестивалі, термальні води, а ще – природні ресурси, як-от Долина нарцисів та сакури.

На основі виконаних досліджень уже розроблено варіанти туристичного бренду, три з яких, власне, й представили на брифінгу.

Денис Ман зауважив, що ці варіанти не є остаточними – ще будуть оцінені експертами зі Спілки художників, тож може видозмінюватися кольорова гама, шрифти. Після схвалення остаточних варіантів їх оприлюднять, аби люди самі могли обрати найкращий відкритим онлайн-голосуванням, яке планують запустити вже з понеділка.

Цінність цього дослідження полягає в тому, що після створення бренду буде видано ще й бренд-бук, який міститиме пояснення кожного елемента логотипу, та посібник, котрим зможуть користуватися студенти, зокрема туризмознавці.

Subscribe
Повідомляти про
guest
0 Коментарі
давніші
новіші найбільше голосів
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Попередній Школа з Мукачівщини перемогла в проекті GoGlobalcamps
Наступний Ректор ужгородського вишу увійшов до складу Акредитаційної комісії навчальних закладів