Сучасна школа потребує педагога нового типу – учителя-дослідника. Саме тому важливо побудувати методичну роботу так, щоб кожен учитель сільської школи міг повніше розкрити здібності й талант, розвивати ініціативу та творчий пошук, самореалізуватись у професійній діяльності.
Саме такі завдання ставили перед собою вчителі-філологи Хустського району 21 січня на семінарі-практикумі «Формування інноваційної грамотності і культури педагогів», який проводився на базі Хустського РМК.
Семінар очолила методист РМК відділу освіти Хустської РДА Н.М. Подолей.
Керівник районного методоб’єднання вчителів М.І. Гайович підготувала презентацію з даної теми. Вона зазначила, що кожне покоління має справу з новими досягненнями, проблемами і турботами. І саме вчитель першим вказує школяреві стежку у складному інформаційному середовищі. Тому, щоб сформувати інформаційну культуру в учнів, учитель і сам мусить володіти такою культурою, адже він працює не тільки над розвитком конкретних умінь і навичок учня, але й їх адаптацією у сучасному світі.
За матеріалами ЗІППО