Цьогорічне «золото» Аліни Кирилової у загальноукраїнському конкурсі рекламістів і піарників УжНУ продовжило торішній трімф нашої ж Анастасії Нечипорук, що засвідчує добрий рівень підготовки майбутніх працівників засобів масової комунікації на відділенні журналістики Ужгородського університету, повідомляє Медіацентр УжНУ.
УжНУ представляли студентки відділення журналістики Аліна Кирилова, Катерина Кузьміна, Ольга Богославська та Ольга Брайлян. Супроводжував і підтримував дівчат доцент кафедри журналістики УжНУ Володимир Тарасюк.
Тішить, що наймолодша учасниця ужнівської команди – другокурсниця Аліна Кирилова – виборола перше місце зі спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю», обійшовши 25 представників вітчизняних вишів! До того ж набрала максимальну кількість балів за творче завдання – 140.
Радує і те, що й інші конкурсантки від Ужгородського університету продемонстрували хороші результати – всі троє увійшли до десятки найкращих. До слова, змагалося 40 майбутніх журналістів із різних куточків України.
Переможниця Аліна Кирилова в коментарі Медіацентру УжНУ зауважила:
«Несподівана перемога – до останнього не вірилося… Після оголошення результатів одразу повідомила батькам і, як справжній рекламіст, написала пости в соцмережах ☺. Приємно усвідомлювати, що обійшла представників відомих вишів України. Хочу відзначити добру організацію конкурсу. І загалом – на нас із дівчатами Дніпро справив приємне враження, зокрема під час екскурсії, яку влаштували місцеві студенти».
Варто зауважити, золото Всеукраїнської олімпіади з реклами та PR Ужгородський університет здобуває другий рік поспіль. Це, безперечно, свідчить про хороший рівень підготовки майбутніх працівників засобів масової комунікації на відділенні журналістики Ужгородського університету.