Студенти відділення журналістики спільно з викладачами активно готуються до цьогорічної вступної кампанії – проводять профорієнтаційну роботу в ужгородських школах.
Розпочали з лінгвістичної гімназії ім. Т. Г. Шевченка та Ужгородської спеціалізованої школи І–ІІІ ступенів № 3 з поглибленим вивченням англійської мови. Спеціально для абітурієнтів молоді медійники підготували відеоролик у формі нестандартного випуску новин про те, як живе відділення журналістики Ужгородського національного університету.
Представники спеціальності «Журналістика» розповідали про особливості навчання саме за цим напрямом, а піарники та рекламісти, котрі, хоч і навчаються лише півроку, але вже мають чимало здобутків і перемог, ділилися своїми враженнями щодо здобуття доволі престижного нині фаху в нашому виші.
Частина студентів відділення крізь призму власного досвіду розповідала про те, чому варто обирати журналістику чи рекламу й піар, інша розповсюджувала серед школярів спеціальні бекґраунди. Крім того, підготували банер відділення, біля якого могли сфотографуватися всі охочі.
Мирослава Гараздій
для Медіацентру УжНУ
Фото Віталія Завадяка