Закарпатські школярі мають можливість відчути себе журналістами у професійній телерадіостудії


Студенти і викладачі відділення журналістики УжНУ

Студенти відділення журналістики спільно з викладачами активно готуються до цьогорічної вступної кампанії – проводять профорієнтаційну роботу в ужгородських школах.

Розпочали з лінгвістичної гімназії ім. Т. Г. Шевченка та Ужгородської спеціалізованої школи І–ІІІ ступенів № 3 з поглибленим вивченням англійської мови. Спеціально для абітурієнтів молоді медійники підготували відеоролик у формі нестандартного випуску новин про те, як живе відділення журналістики Ужгородського національного університету.

Представники спеціальності «Журналістика» розповідали про особливості навчання саме за цим напрямом, а піарники та рекламісти, котрі, хоч і навчаються лише півроку, але вже мають чимало здобутків і перемог, ділилися своїми враженнями щодо здобуття доволі престижного нині фаху в нашому виші.

Частина студентів відділення крізь призму власного досвіду розповідала про те, чому варто обирати журналістику чи рекламу й піар, інша розповсюджувала серед школярів спеціальні бекґраунди. Крім того, підготували банер відділення, біля якого могли сфотографуватися всі охочі.

Нагадуємо, що абітурієнти, чиї фото наберуть найбільшу кількість «лайків» на сторінках у соцмережах наших груп, отримають спеціальні подарунки під час Дня відкритих дверей. До того ж оголошено конкурс: хто зі старшокласників першим надішле запрошення стосовно вступу до спеціальних груп відділення журналістики в соцмережах, матиме професійну телезйомку й радіозапис в університетському телерадіоцентрі «Медіаперспективи».

Мирослава Гараздій
для Медіацентру УжНУ
Фото Віталія Завадяка

Subscribe
Повідомляти про
guest
0 Коментарі
давніші
новіші найбільше голосів
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Попередній В Ужгороді завершилася всеукраїнська олімпіада з угорської мови та літератури
Наступний На факультеті інформаційних технологій УжНУ відбудеться Всеукраїнська студентська олімпіада з програмування