Під час Літнього університету в УжНУ для школярів провели майстер-клас зі створення реклами


Віталій Завадяк проводить майстер-клас зі створення реклами
Віталій Завадяк проводить майстер-клас зі створення реклами

В останній тиждень Літнього університету в УжНУ заступник декана філологічного факультету, старший викладач кафедри української літератури Олег Хававчак та заступник редактора Медіацентру УжНУ, викладач кафедри журналістики Віталій Завадяк провели для ужгородських школярів майстер-клас зі створення реклами.

Загальне знайомство Олег Анатолійович почав з простого питання «Що ж таке філфак?», одразу захопивши увагу учнів. Звучали різноманітні відповіді, деякі з яких відповідали дійсності, як-от: реклама, література, комунікація. Насправді філологічний факультет – один з п’яти найстарших у виші, який складається з кафедр української мови, української літератури, словацької філології, слов’янської філології та світової літератури, журналістики.

«Комунікація – саме те, що вам буде потрібне протягом усього життя, адже жити поза соціумом людина не може. Тому перейдімо власне до кафедри журналістики, яка готує молодих людей за двома спеціалізаціями –«Журналістика» і «Реклама та зв’язки з громадськістю». Несвідомо ми щодня рекламуємо себе. На якому рівні це відбувається? Що ви очікуєте від сьогоднішнього майстер-класу?» – знову звернувся до десятикласників Олег Хававчак, демонструючи важливість комунікації та вміння висловлювати свої думки.

Олег Хававчак зі школярами
Олег Хававчак зі школярами

Докладніше про власне рекламу учням розповів Віталій Завадяк, який зізнався, що на ній він уже собаку з’їв☺.

«На філологічному факультеті я є технічним виконавцем чи не всіх творчих проектів. Також я викладач кафедри журналістики, тому вчу таких, як ви, як робити рекламу, пояснюю, для чого вона потрібна. Я довго думав, як би вас по-справжньому занурити у світ реклами, у якому я тепер, можна сказати, живу. Протягом часу, який я проводжу в Медіацентрі – інформаційному підрозділі нашого університету, – я займаюся переважно відео. Тому поговорімо про те, що потрібно для створення якісного рекламного відеопродукту».

Віталій Завадяк розпочинає майстер-клас
Віталій Завадяк розпочинає майстер-клас

Виникало чимало питань, які стосувалися організаційних та технічних аспектів роботи, учні з ентузіазмом спілкувалися з викладачем, виявляли інтерес до, на перший погляд, легкої справи. Щоб зацікавити учнів ще більше, Віталій Іванович показав ролик, створений до 70-річчя УжНУ, проте вже під новим для них кутом: дивилися не просто рекламу вишу, а дізнавалися, як створювалося відео, всі етапи його формування, протягом якого часу та скільки сил було витрачено. Далі переглянули ролик «УжНУ – відкритий до світу», у якому протягом 85 секунд розкрили й показали, спеціалісти яких професій закінчують виш, та студентів-іноземців, які вже пристосувалися й полюбили наш університет.

Віталій Завадяк перед школярською аудиторією
Віталій Завадяк перед школярською аудиторією

Та найцікавішим завданням для учнів було створення власної реклами. Протягом 5 хвилин вони мали придумати коротку характеристику себе як особистості, потім, працюючи в парах, знаходили можливості візуалізувати ту чи ту рису партнера, а найголовніше – відзняти потрібний момент з потрібного ракурсу. Настільки захопилися виконанням цього завдання, що не помітили плину часу. І коли майстер-клас добіг кінця, учні засмучено зітхнули – їм хотілося й далі практикуватися у представленій сфері.

Насамкінець Віталій Завадяк подякував усім присутнім за увагу й інтерес до майстер-класу та філологічного факультету загалом.

За матеріалами Медіацентру УжНУ

Subscribe
Повідомляти про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Попередній Завідувач кафедри УжНУ Олександр Лавер підготував монографію про війни та народонаселення країн світу у ХХ–ХХІ століттях
Наступний Закарпатець Валентин Фречка переміг на міжнародній олімпіаді в США