18 жовтня у Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти відбувся квест для вчителів початкових класів, слухачів курсів підвищення кваліфікації.
Як повідомляють у ЗІППО, запровадження в закладах загальної середньої освіти Концепції Нової української школи «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної освіти» суттєво змінило підхід до організації навчального процесу.
Учитель у кожній дитині має бачити унікальну особистість, творчу і креативну. Формуючи та розвиваючи ключові життєві навики, навчаючи сприймати світ у своєму, винятковому баченні, відкриваючи покроково в ігровій формі цікавинки навчальних предметів, педагог витончено і бережно формує нового індивідуума, високоосвіченого, інтелектуального громадянина України.
Методисти кабінету методики дошкільної та початкової освіти з викладачами кафедри педагогіки та психології запропонували слухачам оригінальні завдання для виконання квесту. Учасників поділили на групи, для яких було підготовлено окремі завдання.
Учителі отримали перепустку до подальшої квест-мандрівки, успішно виконавши поробку технікою оріґамі. Наступна задача – побачити в окуляр мікроскопа світ клітин, який допоможе школярам дослідити невідомий, але надзвичайно пізнавальний світ, виявилося нелегко. Але вчитель – не професія, це – покликання, тому після нетривалої дискусії та невдалих спроб випробування успішно пройшли.
Віднайти в Ужгородському ботанічному саду найдавніші рослини Закарпатського краю – завдання, яке дало можливість помилуватися красою незвичних рослин та насолодитися пахощами барвистих квітників.
Надзвичайно цікавим було завдання віднайти 5 реліктових рослин, яке педагоги виконали з притаманною їм наполегливістю, адже, навчаючи малечу ніколи не розчаровуватися і впевнено йти вперед, – основні принципи успіху.
Повернувшись у стіни ЗІППО, учителі виконали музичну композицію – завдання, яке вкотре показало, що успішний педагог – той, як вміє, може і хоче навчитися!
На завершення випробувань учителі мали написати лист і надіслати запропонованому заздалегідь адресату.
Успішно виконавши всі завдання, педагоги підбили підсумки: потрібно змінюватися самому, постійно вдосконалюючи методи роботи, шукаючи шляхи для реалізації нових викликів, створюючи ігрові ситуації та необхідні умови для пізнавальної діяльності, експериментування, розширюючи знання про навколишній світ, повідомили в ЗІППО.