Про врахування особливостей регіону в профтехосвіті Закарпаття говорили на вебінарі


вебінар

„Регіональний компонент як елемент оновлення змісту професійно-технічної освіти” – такою була тема засідання методичної секції педагогічних працівників із професій загальних для всіх галузей економіки (обліковець із реєстрації бухгалтерських даних, касир (у банку), касир (на підприємстві, в організації, установі), що відбулася 9 лютого у режимі онлайн.Свою роботу учасники онлайн-заходу розпочали з перегляду фрагменту бінарного уроку „Реалізація готової продукції”, який провели викладачі спеціальних дисциплін Перечинського професійного ліцею Т.І. Вишневська і Т.В. Зизич. Враховуючи, що близько 75 % промисловості Перечинського району займає деревообробна галузь, та учні проходять виробничу практику у більшості підприємств цього напряму, урок проведено на прикладі роботи ТОВ „Індустрія деревообробки” з використанням програми 1-С „Бухгалтерія”.

Про використання сучасних програм, зокрема „M.E.Doc.”, „Соната”, „Онлайн звітність”, „Payments” та „M.E.Doc. IS” для формування бухгалтерської звітності до державних контрольних органів за затвердженими форматами, а також для обміну електронними документами між підзвітними організаціями, інформували учасників вебінару М.Д. Курчак, майстер виробничого навчання Свалявського професійного будівельного ліцею, Н.М. Гладкій, майстер виробничого навчання Ужгородського вищого комерційного училища Київського національного торговельно-економічного університету та О.І. Любчинська, викладач спецдисциплін Вищого професійного училища № 3 м. Мукачево.

Викладач спецдисциплін М.Б. Мадай (Хустський професійний ліцей сфери послуг) доповіла, що під час викладання бухгалтерського обліку знайомить учнів з міжнародним стандартом, особливостями ведення бізнесу з іноземними підприємствами та на спільних підприємствах із залученням іноземного капіталу.

Досвідом роботи щодо впровадження регіонального компоненту, зокрема щодо особливостей ведення розрахунку заробітної плати на підприємствах ТОВ „Мільтекс Україна”, ТОВ „Джентерм Україна”, ТОВ „Платі Юкрейн Лімітед” тощо, на яких учні навчального закладу проходять виробничу практику, поділилася К.В. Лихтей, майстер виробничого навчання Вищого професійного училища № 34 м. Виноградів.

В.М. Терпай – керівник секції, заступник директора з НВР Вищого професійного училища № 3 м. Мукачево ознайомила учасників вебінару зі змінами до Наказу МОН № 419 „Положення про організацію навчально-виробничого процесу в ПТНЗ”, затвердженими 10.07.2015 р., та акцентувала увагу на складанні переліку навчально-виробничих робіт.

Про впровадження регіонального компоненту та новітніх технологій у навчально-виробничий процес доповіла Н.М. Палош, методист навчально-методичного центру професійно-технічної освіти. Вона також порушувала питання про критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з предметів професійно-теоретичної підготовки та оновлення навчального посібника для проведення лабораторно-практичних робіт з професії обліковець з реєстрації бухгалтерських даних.

Підсумовуючи роботу семінару, учасники дійшли висновку: щоб випускники змогли швидко адаптуватися до змін у професійній діяльності та відповідали потребам ринку праці, педагогічному працівнику необхідно йти в ногу з часом, а саме: досконало володіти знанням сучасної законодавчої бази в бухгалтерському обліку, програмними продуктами, вміти вести облік на сучасних підприємствах, установах та організаціях не тільки в Україні, але й приділяти увагу міжнародним стандартам та особливостям ведення бізнесу з іноземними (спільними) підприємствами тощо.

Навчально-методичний центр
професійно-технічної освіти
у Закарпатській області, ЗІППО

Subscribe
Повідомляти про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Попередній Закарпатських учнів посилено готуватимуть до всеукраїнських олімпіад
Наступний До Дня святого Валентина студенти МДУ освідчувалися в коханні рідному вишу (ФОТО)