На виконання листа МОН України та ДНУ „Інститут модернізації змісту освіти” щодо реалізації програми заходів дослідно-експериментальної роботи з впровадження курсу „Фінансова грамотність” протягом березня у навчальних закладах України реалізовувався проект „Всесвітній тиждень грошей”. У рамках цього заходу з 14 по 20 березня 2016 року в УЗОШ І-ІІІ ступенів № 6 ім. В.С. Ґренджі-Донського м.Ужгорода (директор Б.М. Кіштулинець) учителем географії та економіки Я.І. Косачевич організовано і проведено низку заходів з метою підвищення обізнаності учнів про важливість фінансової освіти.
З учнями школи організовано заняття на базі одного з відділень Приватбанку м.Ужгорода. Разом із учителем економіки Я.І.Косачевич та працівником банку, тренером Ольгою Капітан для старшокласників в інтерактивному форматі проведений урок „Особиста фінансова безпека та кібер-безпека”, на якому учні вивчали правила безпечної поведінки в різних життєвих ситуаціях.
Разом зі школярами розглянуто питання, які пов’язані із безготівковими грошима, їхніми особливостями, правилами розрахунку. Проведені з учнями практичні вправи щодо використання банківських платіжних карток, де їх ознайомили з правилами розрахунку через інтернет.
На занятті „Пластикові карти та інноваційні банківські технології” детально роз’яснено, що таке пластикова карта та які дії можна виконувати з їхньою допомогою. Банківські працівники ознайомили старшокласників з інноваційними банківськими технологіями – мобільними додатками.
Для учнів 5 класу проведено заняття „Знайомство з колекцією грошей”, на якому школярів ознайомили з стародавніми грошима, організовано екскурсію в минулі часи, де продемонстровано колекцію стародавніх монет та ознайомлено з історією виникнення грошей. Учні мали можливість побачити валюти всіх сучасних держав. Власну колекцію для заняття надав учитель історії І.І.Щерба.
Старшокласники разом з учнями 5 класу провели гру „Про бізнес і гроші для діток хороших”.
Метою гри було ознайомити дітей з основами економічних знань, дати уявлення про первинні економічні потреби (гроші); сформувати уявлення про те, що речі вжитку, предмети, продукти можна продавати або купувати; навчити дітей висловлювати свої думки, аналізувати ситуації і заробляти гроші.
Галина Глюдзик,
методист кабінету методики викладання
природничо-математичних
дисциплін ЗІППО