Лауреатами премії імені Михайла Лучкая стали троє освітян


Михайло Приймич, Володимир Мороз, Роман Офіцинський із владикою Міланом Шашиком
Михайло Приймич, Володимир Мороз, Роман Офіцинський із владикою Міланом
17 січня у єпископській резиденції відбулася вже традиційна різдвяна зустріч керівництва Мукачівської греко-католицької єпархії з журналістами та громадськістю. Владики Мілан і Ніл, ректор Ужгородської богословської академії отець Петро Береш поділилися враженнями про 2017 рік. Родзинкою зустрічі стало вручення єпархіальної премії імені Михайла Лучкая, якою нагороджують за дослідження про духовність та історію краю.

Цьогорічними лауреатами премії стали науковий співробітник Українського католицького університету, кандидат історичних наук Володимир Мороз, який був пошанований за ґрунтовне дослідження «Світильник віри: історія Боронявського монастиря на тлі епохи». Дослідник із Тернополя вже кілька років працює над вивченням закарпатських архівів і вже планує дальші видання з церковної історії краю.

Завідувач кафедри історії України Ужгородського національного університету професор Роман Офіцинський став лауреатом за книжки «Народні перекази Закарпаття» та «Екскурсії Ужгородом». В останній, що є колективним посібником кафедри, він виступив керівником проекту та найактивнішим автором.

Головною ж духовною та мистецькою цьогорічною книжкою стало мистецтвознавче дослідження «Церковний живопис Закарпаття» Михайла Приймича, за яке кандидат мистецтвознавства був нагороджений премією імені Михайла Лучкая І ступеня.

Окрасою різдвяної зустрічі були колядки та щедрівки церковного ансамблю села Дубрівки Ужгородського району під керівництвом священика Євгена Гряділя.

Попередніми лауреатами премії імені М. Лучкая, нагадаємо, були краєзнавці Михайло СирохманЛюдвіг ФіліпОлександр Гаврош.

Іванка Когутич для Медіацентру УжНУ

Subscribe
Повідомляти про
guest
0 Коментарі
давніші
новіші найбільше голосів
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Попередній Уряд підвищив зарплати вчителям
Наступний У закарпатській профтехосвіті запроваджують дуальну систему навчання