2 квітня в УЗОШ І-ІІІ ст. № 8 відбулося засідання Школи професійного зростання вчителів англійської мови на тему «Використання ігор і метод прямого досвіду через розвиток пізнавальних навичок у дітей молодшого шкільного віку». Під час засідання вчителі англійської мови ЗОШ І-ІІІ ст.№8 О.В.Попова, Т.І.Тирпак, Н.В.Дорчинець та С.В.Мордованець представили практичні поради, які ігри та як можна використовувати у навчанні учнів різного віку.
Особливу увагу вони приділили використанню ігор за допомогою флешкарток, масок та ляльок-маріонеток з метою розвитку пізнавальних навичок у дітей молодшого шкільного віку на уроках англійської мови. Учасники засідання з радістю взяли участь в рухливих та комунікативних іграх. Таким чином теорія була апробована на практиці.
З усього почутого можна виділити ряд загальних підходів до використання гри у навчальному процесі:
- гра як самостійний вид розвиваючої діяльності дітей;
- гра як метод навчання, що організовує, розвиває учнів, розширює їхні пізнавальні можливості.
У процесі гри у дітей покращується вміння концентрувати увагу, працювати самостійно або в командах, розвивається пам’ять.
Використання флешкарточок є одним із найбільш продуктивних засобів у процесі навчання. Діти краще запам’ятовують слова та вирази.
Маски, ляльки-маріонетки сприяють розвитку мовлення дитини, допомагають подолати психологічний бар’єр. Дитина вчиться словами, жестами передавати настрій, емоції.
Засідання було цікавим, насиченим практичною діяльністю, під час якої педагоги мали змогу власноруч виготовити маски, флешкартки та ляльки з підручних засобів, використовиючи, свої вміння, креативність і творчу уяву, повідомили в управлінні освіти Ужгорода.