«Головне – підтримувати інтерес студентів до олімпіадних завдань. Тому що вони, як правило, досить складні, а переможці змагань отримують цінні призи, тож надалі в них є мотивація цим займатися. Без змагального компонента інтерес до розв’язуваня складних задач може зменшитися, бо це непроста справа. Крім того, важливою є організація: якщо ми зумілися зорганізуватися в Ужгороді, то можемо дистанційно провести багато спільних змагань чи обговорень. Ще важливий момент – спілкування, консолідація, бо в Ужгород з’їздяться з усіх куточків нашої держави, приїздять колеги з інших країн. У нас кожного року велика кількість учасників. Є й такі, що вже втретє приїхали».На відкритті школи виступили ректор УжНУ Володимир Смоланка, проректор УжНУ Ігор Король, заступник міського голови Ужгорода Василь Гомонай, декан факультету інформаційних технологій УжНУ Ігор Повхан.
Володимир Смоланка зауважив: «У цьому залі зібралося багато розумних розумних людей. Програмою передбачені не тільки лекції, а й змагальний компонент. Я хочу побажати вам, щоб ви не лише з користю, а й із задоволенням провели свій час в Ужгороді». До учасників із Грузії ректор звернувся з привітанням англійською.Дійсний член Академії природничих наук Грузії, директор Південно-Кавказького півфінального регіону NEERC ACM ICPC та Відкритого чемпіонату Південного Кавказу з програмування Теодор Заркуа привіз до Ужгорода переможцеві цьогорічного Кубку Векуа Євгенові Задорожньому кубок за перемогу в персональному чемпіонаті. Крім того, пан Теодор вручив спеціальний приз Адальбертові Макаровичу, переможцеві міжнародного змагання серед школярів.
«Від школи маю дуже хороші враження, вона дуже серйозно організована, програма надзвичайно цікава, у всьому відчутне бажання організаторів зробити все на найвищому рівні», – зазначив Теодор Заркуа.Заняття і змагання під час ужгородської Літньої школи з програмування відбуваються у двох лігах – залежно від рівня знань студентів. Відео телеканалу “Тиса-1”: Традиційно кожен день Школи складається з чотирьох етапів: 1) зранку протягом одної-двох годин лектори розкривають тему дня, вказуючи на маловідомі підходи до розв’язання складних задач; 2) далі впродовж 4-5 годин учасники розв’язують задачі, запропоновані лектором; тестування розв’язків проходить автоматизовано на спеціалізованих серверах, на основі результатів визначається переможець у кожній із ліг; 3) після обіду відбувається розбір задач (вказівка на можливі варіанти розв’язку); 4) насамкінець – дорозв’язання не вирішених задач. Організатори забезпечують для учасників Школи і насичене дозвілля – екскурсії по Ужгороду, квести, спортивні змагання, майстер-класи, адже девіз Школи – «Програмуючи – відпочиваємо!». Ще одною родзинкою Школи є щоденна паперова повноколірна газета «Новинка++». Назва символічна, у ній засвідчене бажання організаторів поєднати традиції та новітні технології: «новинка» в закарпатському діалекті означає «газета», а «++» – це оператор, який використовується у програмуванні, навіть у назв деяких мов програмування. Головний спонсор Літньої школи – ІТ-компанія Bitfury. До речі, кожен учасник отримав фірмову футболку з логотипом Школи й цієї компанії. Також меценатами виступають Vimeo Live && Livestream, Ring Ukraine та Snap Ukraine.