Згідно з планом роботи 30 березня в Закарпатському обласному еколого-натуралістичному центрі учнівської молоді відбулося чергове засідання Школи молодого педагога, метою діяльності якої є адаптація молодих спеціалістів у колективі, формування у молодих педагогів високих професійних якостей, потреб в постійному саморозвитку, самовдосконаленні та професійному становленні, повідомили в ЗІППО.
На засіданні були присутні:
– О.В. Геревич, директор ЗОЕНЦ, який у своєму вступному слові зауважив, що сутність майстерності кожного молодого педагога закладена в особистості самого педагога, в його життєвій позиції, здатності виявляти творчу ініціативу на підставі знань, практичних навиків та реалізації власної системи цінностей.
– В.Ю. Кузьма, заступник директора з навчально-виховної та методичної роботи ЗОЕНЦ, який розкрив основні аспекти ефективної професійної діяльності молодого педагога, зокрема:
- професійно-педагогічну спрямованість;
- теоретичну підготовленість педагога;
- усвідомлення важливості самовдосконалення;
- логічної послідовності у її зростанні.
– О.В. Поган, завідувач відділу інформаційно-методичної роботи;
– Г. Й. Бурак, методист інформаційно-методичного відділу;
– А.В. Самойлова, завідувач відділу екології та природоохоронної роботи;
– О.М. Величканич, завідувач відділу біології та дослідницько-експериментальної роботи.
Слухачі Школи молодого педагога:
Ю.С. Товт, керівник гуртків „Юні фотонатуралісти”, „Юні лісівники-дендрологи”, „Юні аматори зеленої архітектури”;
Т.М. Червеняк, керівник гуртка „Юні зоологи”.
Під час проведення основної частини засідання для молодих педагогів-позашкільників виступили наставники та педагоги ЗОЕНЦ, які підготували наступні питання:
- „Виїзні форми роботи з вихованцями гуртків у позашкільному навчальному закладі” (А.В. Самойлова);
- „Роль самоосвіти у підвищенні професійної майстерності педагога” (О.М. Величканич);
- “Методичні рекомендації керівнику гуртка щодо проведення якісного заняття” (Г.Й. Бурак);
- „Молодому педагогу на замітку: Педагогічні розписи Симона Соловейчика” (О.В. Поган).
Отже, оволодіння педагогічною майстерністю та її складовими потребує постійного саморозвитку і самовдосконалення, набуття певного досвіду та систематичної роботи молодих спеціалістів над собою.
Галина Бурак,
методист відділу
інформаційно-методичної роботи ЗОЕНЦ