Мій син росте і з молодшої перейшов в середню школу (5клас). Станом на зараз я задоволена змістом його освіти в тій школі, де він навчається. І тому стала трохи дивитися вперед – а що ж нас чекає у старшій школі?
“Оставь надежду всяк сюда входящий”. Бо чекає нас всеосяжне інформування, що Україна – це безнадійна територія, де нема чого робити і нема жодних перспектив.
Це мені дали почитати підручник Географія 9 клас, автори О.Надтока і О. Топузов. Я напишу про це статтю, але поки не можу втриматися від кількох цитат.
По-перше, про міждисциплінарну компетентність автори не чули (“Перші вихідці з України з’явилися в Данії на початку ХІ століття”, с.41).
По-друге, написане на одній сторінці може суперечити написаному на наступній (“вже наприкінці 50 рр. ХХ ст. стала помітною тенденція до сповільнення темпів приросту населення”, с.36, про післявоєнний бебі-бум і його причини ні слова), і на наступній – “В 1960 р. природний приріст (населення) був додатним: 13,6% (проміле)”, с.37. Слід зазначити, що підручник 2009 р., коли з народжуваністю вже кілька років ситуація покращувалася, але про це ні слова, натомість сторінки тексту про вимирання і депопуляцію українців.
Не обходиться і без сексизму “Існує цілий ряд галузей (народного, прости Господи, господарства), в яких доцільнішим є використання праці чоловіків, а в інших – жінок”, с.58-59, привіт Надії Савченко).
По-третє, все в радянських економічних термінах і концепціях – суцільне народне господарство та всілякі стенання про спад виробництва без жодних згадок про постіндустріальне, не говорячи про постінформаційне суспільство.
Ну і найголовніше – більш депресивної книги в житті не бачила. Згідно з нею, в України нема ЖОДНИХ перспектив. Ніде. Ні в якому напрямку. І це я не говорю про невідповідність змісту через АТО і окупацію Криму. На фото (всі фото, до речі, в гидотній якості і розфокусі) завдання для дорогих коментаторів – як би ви виконали таке завдання?:-)
ППС кому лінь тролити Академію Наук, де працюють автори цього феєричного підручника, є задача зі стор. 36:
“Науковими дослідженнями виявлено, що швидкий розвиток міст призводить до зниження природного приросту, оскільки народжуваність серед міського населення значно нижча, ніж серед сільського. Поясніть, який взаємозв’язок існує між відтворенням населення та розвитком великих міст і виробництвом:-)))”
Це було б смішно і дало б привід затролити вчителя-ханжу, але безпосередньо перед цією демографічною задачею розміщений абзац про депресивні регіони з низькою народжуваністю і високою смертністю, і вони аж ніяк не міські…
Дорогі батьки, бережіть своїх дітей від таких творінь академіків:-(